Onze werkwijze
Stap 1 - De Intake
Onze samenwerking start met een vrijblijvende kennismaking. In dit gesprek gaan we op zoek naar wie jullie zijn, wat jullie willen uitstralen met het event en welke praktische onderdelen geregeld moeten worden.
We stellen vragen zoals:
-
Wat is de datum en locatie van het evenement?
-
Hoeveel gasten worden er verwacht?
-
Wat is de gewenste sfeer, stijl of thematiek?
-
Welke onderdelen wil je door ons laten verzorgen?
-
Wat is jullie budget?
Aan de hand van dit gesprek bepalen we onze mogelijke rol: van creatieve styling tot volledige planning en dagcoördinatie.
Stap 2 - Voorstel & Offerte
Na het intakegesprek ontvangen jullie een voorstel op maat. Dit bevat:
-
Een overzicht van onze rol en werkzaamheden
-
Een tijdslijn van het traject
-
Eventuele bijlagen met stylingmaterialen of extra onderdelen
-
Een heldere prijsopgave in de vorm van een vrijblijvende offerte
Wanneer jullie akkoord zijn, gaan we over tot de volgende stap: bevestiging & facturatie.
Financieel: zo werkt het
-
Na akkoord op de offerte factureren wij in twee delen:
-
Eerste factuur (25%): dit is de aanbetaling, die de voorbereiding dekt (denk aan planning, stylingvoorstellen, materialen reserveringen, etc.)
-
Tweede factuur (75%): deze volgt circa twee weken vóór de eventdatum. We vragen vriendelijk om dit volledige bedrag vóór de uitvoerdag te voldoen.
-
-
Mochten er in een later stadium extra wensen ontstaan (zoals meeruren of aanvullende materialen), dan bespreken we dit eerst persoonlijk. Indien akkoord, volgt hiervoor na afloop een derde factuur.
Stap 3 - Planning & Uitvoering
Zodra de samenwerking is bevestigd, starten we met de inhoudelijke uitwerking. Afhankelijk van de opdracht, ondernemen we o.a. de volgende acties:
-
We maken een sfeer- of moodboard op basis van jullie stijl
-
We stellen een draaiboek op waarin ieder onderdeel van het event is uitgewerkt
-
We plannen vaste contactmomenten in
-
We ondersteunen (of nemen over) het contact met leveranciers
-
We reserveren en verzamelen stylingmaterialen, props of decoratie
Tijdens deze fase houden we altijd korte lijntjes en werken we stapsgewijs toe naar een kloppend totaalplaatje.
Stap 4 - Showtime!
Op de dag van het evenement zijn wij aanwezig als stille kracht achter de schermen. We zorgen voor:
-
Een soepele opbouw en op tijd gereedstaande styling
-
Contact met leveranciers en locatie
-
Het naleven van het draaiboek
-
Het oplossen van onverwachte zaken, zonder dat jij het merkt
Jullie hebben maar één focus: GENIETEN!
Stap 5 - Nazorg
Na afloop nemen we graag even de tijd om samen terug te blikken. Wat ging er goed? Wat nemen we mee naar een volgend project? Jullie terugkoppeling is ontzettend waardevol — voor ons als team én voor toekomstige klanten.
Bij eventuele extra kosten of meerwerk (in overleg afgesproken) sturen we na afloop een aanvullende factuur met heldere specificatie.

De mogelijkheden in evenementenwereld zijn ontzettend divers, daarom staan wij, met welke wens dan ook, klaar voor de klant. Heel simpel gezegd: Wij creëren, zodat jij kunt vieren! Hier kan iedere gelegenheid zich voor dienen. Wij zijn als eventplanners én managers onmisbaar voor het creatieve proces en de initiële organisatie van het evenement dat jij voor ogen hebt.
Mogen wij jouw evenement laten sprankelen?
